Nedräkning

Oj.
I natt åker jag.
Hur många gånger ska jag behöva konstatera det innan det sjunker in?

ÄNTLIGEN är fysikprovet avklarat!!!!!
Det kändes faktiskt rätt bra.
Fast jag gillar inte att säga det.
Bringar otur, tycker jag...
Jaja, nu har jag sagt det.

Lär bli en del inlägg under eftermiddagen och kvällen, känner jag.
Kommer komma på massor av saker jag vill säga :)

Kanske ska lägga upp reseschemat?
Skulle det vara intressant för er?
Hm...
Om inte annat så är det gott för mig att veta att ni vet hur spännande jag har det när ni är här hemma och har tråkigt, så ja.
Om jag orkar lägger jag inte det sen.

Jag bara måste lägga in en bild också!
Vännen/"systern" Hanna blev så glad när jag kallade henne just så att hon förvandlade mig!
Kolla vad häftig jag hade vart om jag var i en dator:

image383

Näe, så kanske man inte kan säga...
Men kolla vad snygg den, eller jag menar jag, är!! :D

Tack, Hanna!
Och jag lovar, jag ska ta sjukt mycket bilder och lägga in så många jag orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0