Lay-Z-Girl

Oh, shit vilken shoppingdag det blev!
Eller egentligen inte så mycket dag, men timme i alla fall.
Jag har idag köpt 6 plagg för knappt 450 spänn!
:D
Det kallar jag effektivt och välspenderade pengar.

Blir till att välja ut några snyggingar av dem och smälla på sig ikväll.

Ja, tidigare i veckan fick jag lova Edvard en ordentlig utgång på fredagen.
Han var sjukt sugen och räknade med mitt stöd.
Nu har fredagen kommit och jag känner mig stöddig som fan ;)
Är visserligen rätt förkyld, men det har ju aldrig stoppat mig innan!

Blir väl som vanligt start på Flygarns vid 7-8 tiden och sen jobbar vi väl oss vidare till Pustervik eller Delirium eller nått.
Läste om något på Henriksberg som verkade lite trevligt också.
Kanske får tipsa om det när folk börjar bli färdigförfestade.

Trivia:

Under inspelningen av Arn var hästen som spelade Chamsiin så uppspelt hela tiden att man fick lägga ner ca 1 miljon kronor på att retuchera bort hans stånd från alla hans scener.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0