Kontakt

Det här blir sista inlägget från Sverige på en tid.
Kom på att jag skulle berätta hur man kan få tag i mig medan jag är borta :)

Jag kommer att ha tillgång till internet i alla fall några gånger, men då är det med långsamma modem så det lär inte bli mycket snack den vägen.
Nej, jag ska faktiskt köpa ett simkort där nere.
Det kostar oftast lika mycket att skicka dit som ett vanligt sms här hemma och för mig är det också jättebilligt.
Det som är viktigt är att ni inte ringer mig!
Det kostar apmycket för oss båda och det vill jag inte va med om.
Bara så vi har det avklarat :)

Jag har inte allas nummer i min gamla telefon som jag ska ha med mig, så skriv gärna med ditt namn i alla fall första gången du skriver till mig (för du tänker väl skriva till mig flera gånger?), så slipper jag fråga :)
Jag blir jätteglad om ni hör av er så att jag får veta att ni inte glömt bort mig :)

Anyway, numret kommer att komma upp på Linas blogg så fort som möjligt, så gå in och checka där och skicka iväg ett sms så att jag vet att du fått numret :)

Knappt 4 timmar tills taxin hämtar oss.
Hoppas att allt är iordning för henne som ska bo här när vi är borta.
Gött för henne med helt eget hus :)

Hejdå Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0