Kiss you off

Nu ska jag inte träffa er på nästan en månad.
Shit vad skumt.
Men jag ska ju göra en massa annat spännande och häftigt så kommer väl antagligen knappt komma ihåg er ändå ;)

Igår blev ännu en nykter kväll. Tacka antibiotikan för det.
Jag hade svinkul.
Det är nånting med att vara nykter eller just de kvällarna jag väljer att vara nykter som gör det hela så jävla ballt.

Jag började dagen med att åka in till stan och möta Alex.
Jag skulle gå loss på Carlings och andra mumsiga butiker och slänga kläder på honom som jag tyckte att han skulle köpa.
Precis så blev det.
Och rätt dyrt också...

På kvällen åkte vi till Jonte och då följde även Tove med.
(Det är nu folk som var med då tänker "Visst fan, det var hon ju!")
Har inte träffat henne på länge nu så det var riktigt härligt.

Efter ett tags förfestande drog vi in till stan och sammanstrålade med ett gäng som suttit på Flygarns ett tag.
Sen blev det Gretas för hela slanten.
Shit vilket ställe det är!
Jag verkligen älskar det!

Jag blev råraggad av en kille där också.
Han sa saker som skulle få vem som helst att fnittra som en liten skolflicka.
Han föreslog även träff på torsdag klockan 5.
Jag tackade nej.
Det slog mig just att det var första gången i mitt liv jag blivit bjuden på dejt. Shit.

Tiden rann iväg och alkoholen ner på de flesta och plötsligt var klockan snart 4 och stället skulle stänga.
Givetvis blev det besök på Donken och sen började "hurskavitaosshemikvälldå"-diskussionerna.
Det blev taxi till Partille och sova hos Edvard för mig.
Fick till och med eget rum denna gång!
Mycket lyxigt...
När ögonen och kroppen till slut säckade ihop var klockan frammåt 5.15 skulle jag tro.

Jag drömde jävligt läskiga drömmar i natt.
Dels så sålde jag min själ för några hundra.
Dels så skrev jag under ett kontrakt på att sitta i fängelse i 10 år för att få leva i 1000.

Blev väckt av en kvittrande Spencer vid 10, så då gick vi upp och åt en frukost med mumsiga stekta ägg á la Eddie.
Sen blev det hemfärd för mig.
Nu sitter jag här och skjuter på det oundvikliga.
Jag måste verkligen plugga idag.
Som de flesta vet åker jag på fredag. Detta ser jag fram emot väldigt mycket.
Jag har även fysikprov på torsdag. Detta ser jag inte lika mycket fram emot.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sluta prata massa sentimental gegga om farväl och säg vad du tycker om bilderna på min sida istället :)

2008-01-27 @ 23:30:28
URL: http://njorun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0