Jälla skit

Vilken toppendag detta är.

Natten blev en kamp mellan att inte kunna andas och att kunna andas, detta även efter att jag tagit knarket som ska hjälpa till med det. Det lilla äcklet gjorde ju inte saken bättre heller, men det kom jag inte på förrän vid 7-tiden så sömnen var väl så där halvbra i natt.

Morgonen spenderades till stor del över handfatet, hulkandes slem.

Lektionen blev en pina. Jag fick använda all min självbehärskning till att inte hosta mer än i alla fall 3 gånger i minuten. Misslyckades en hel del gånger, men klarade några i alla fall.

Jävla mensmage som förvärras av antibiotikan ja börja ta igår som också ger magont.

Men jag ska inte klaga. Jag har inte tid. Och tar jag mig tid orkar jag nog inte sätta igång med allt jag behöver göra igen.

Jag tror jag ska vara lite lat och odiciplinerad och sätta mig med fysiken ett tag innan jag går ut med hundarna.
Förlåt mig.

Kommentarer
Postat av: Alex

Gör som jag säger och vila nu! Det blir inte bättre om du håller på som du gör..

2008-01-21 @ 15:04:50
URL: http://teammanwhore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0