Första lektionen

Nu sitter jag i skolan och skriver.
Konstigt...
Vi har haft den första lektionen och det var hårda puckar redan från början.
Gick igenom 1/3 kapitel och ska ha prov vecka 5.
Dagen innan ja sticker till Tanzania.
Snacka om flyt.
Jag kommer heller inte missa någon labb, och dess är obligatoriska, så det var en jävla tur.
Något annat som inte är inte lika mycket flyt är att på sånna här ställen han man inte sportlov.
Och ja hade änna räknat med att inte missa så mycket lektioner eftersom ja ska va borta på bland annat sportlovet.
Ja ska gå och snacka med min lärare på handledningstiden ikväll, efter ja har vart och vaccinerat mig.
Lär väl va helt öm och omtöcknad :P
Ska också träffa min studievägledare på torsdag och ta reda på om jag måste va duktig på fysiken eller inte.
Troligen måste ja det.
FAN!
Det här är ingenting mot fysik b med Lutzen, kan ja ju tala om för er, mina slappa gymnasievänner...
Här är det seriösa prov med betygssteg och shit! ;)

Jaja... Nu ska jag gå och låna random fysik b-bok på bibblan så att jag kan plugga lite innan ja får mina böcker.

Later, dudes...

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi hade också seriösa prov, men dom var inte så många till antalet och dom var handskrivna på rutigt papper ;-)

2008-01-14 @ 16:29:16
URL: http://www.linamusique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0