Årets första semla

Ja, ibland utspelar sig intressanta saker vid fikabordet...

Vi skulle äta semla och jag satt och petade bort mandelmassan (förlåt alla semelälskare, men det är helt enkelt inte gott...) och mamma sa att hon kunde ta den.
Mamma petade bort en del av grädden och jag sa att jag kunde ta den.
Då vänder hon sig till pappa och säger:
"Det är nog inte så farligt med hennes anorexi i alla fall"
Jag säger:
"Whot?!"
Mamma:
"Jo när vi var på bageriet och skulle köpa semlorna sa pappa: Ska vi verkligen köpa semla till Amanda? Hon har väl börjat banta?"
Jag:
"Haha, va?!"
Pappa:
"Ja, mamma sa att du inte vill äta chips längre"
Jag:
"Men det är väl jättebra? Jag trodde ni skulle bli glada"
Pappa:
"Ja, det är säkert bra. För om du inte äter chip så ofta kommer jag inte göra det heller"
Mamma:
"Och då blir jag glad!"
Jag:
"Men varför gnäller ni då?!"
Mamma:
"Vi gnäller inte"
Pappa:
"Ibland tänker jag inte så mycket innan jag pratar, bara"

Kommentarer
Postat av: Nisse

dude! du har inte ätit semla, du har ätit bulle med grädde! punkt slut

2008-01-13 @ 15:48:33
Postat av: Lina

Håller med Nisse! Men man behöver inte ha all grädde på däremot, det blir så jävla mycket grädde!

2008-01-13 @ 22:19:20
URL: http://www.linamusique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0