Antons Avsked

Igår firade vi av Anton.
Han rycker ju nämligen in på måndag, så vi tänkte att nått kul måste han ju få nu inför 11 månaders dötid...
Näe, det läskiga är att han kommer att ha sitt livs bästa tid där.
Han kommer att få ägna sig nästan enbart åt de saker han uppskattar mest här i livet.
Lyssna på marchmusik. Spela trumpet. Spela marchmusik på trumpet. Marchera.
Dessutom ska han rida :)
Det är väl vad jag ser mest fram emot att se resultat inom...

Här kommer lite bilder från kvällen:

image366

Här sitter Anton med två andra trumpetnördar.
De kan ju omöjligt slå Anton i nördighet, men en av dem hade faktiskt med sig en påse med trumpetnoter....

image367

image368

Jag var givetvis med på en hel del oseriösa bilder...

Men jag lyckades faktiskt också med den första bilden på jag vet inte hur länge där jag ser seriös ut och inte vill springa och gömma mig när jag ser mig :)
Så jag tänkte att jag bjuder på den faktiskt:

image369

Nu blev ni väl glada? ;)

image373

Här sitter Alex och Trulls under ett bord.
Jag vet verkligen inte varför...

image370

Här är Eriks gamla terminskort i två delar i ett ölglas.

image371

Kvällen slutade på Donken. Folk var väldigt sega måste jag säga.
Jag hade jättegärna dragit vidare, men när vi väl bestämde oss för att göra det drog Anton in alla på Flygarns igen.

image372

Men på Donken träffade vi Olof! :D
Han var... intressant...

Det tar stört lång tid att lägga in bilder idag, så det blir inga fler nu.
Ni orkar väl ändå inte titta på fler, vet att jag har en tendens att lägga in lite för många :)
Hoppas ni blir nöjda nu.

Men jag kan ju i alla fall tillägga att Anton gav mig en jävligt hard time igår...
Fick gå därifrån och andas och samla mig ett par gånger för att inte få ett utbrott eller implodera.
Mår lite illa bara jag tänker på det.
Jag vet att det är konstigt och jag trivs inte med det, men vad fan begär du av mig?!
Man kan tycka att du av alla människor skulle veta.

Jag vill inte tänka mer på det...

Kommentarer
Postat av: Alex

Vi ville känna hur det var att vara riktigt utanför. Kännes okej men det var inte bekvämt..

2008-01-12 @ 19:21:20
URL: http://teammanwhore.blogg.se/
Postat av: Arna

Jag saknar er.

2008-01-12 @ 21:04:29
URL: http://arnas.blogg.se
Postat av: Nisse

Olof ser ut som MAD gubben ju :P

2008-01-13 @ 00:22:14
Postat av: Hanna

Det är klart att jag inte glömt det! Jag håller redan få och filar på den delikata menyn.. euhm... :S

Ser fram emot det bejb.

2008-01-13 @ 00:23:39
URL: http://njorun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0