Haircut

Jag älskar att klippa mig!
Man känner sig så ny och fräsh efteråt.
Speciellt den här gången eftersom håret var galet slitet efter sol, bad, vind och blekning.
Det blev riktigt kort den här gången och jag är så jävla nöjd :)
Robins kommentar när jag berättade att ja hade klippt mig:
"Klippt dig! Vem ska nu vara vårat öststatsluder?"
Oroa er inte. Jag är kvar.

;)

Något som inte är lika kul är att Edvard har blivit sjuk = ingen piercing på fredag :(
Inte mycket att göra åt, men segt eftersom ja va så inställd på det.
Men men, de får bli nästa vecka istället :)

Jag har nu fått träningsvärk på trängingsverken efter gymmandet igår.
Gött.
Hoppas de mesta släpper tills imorgon när ja har Lindy-kurs.

Kommentarer
Postat av: Nisse

lätt att jag lover, så jävla gött där

2008-02-26 @ 22:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0