Arbetet börjar

Nu är jag i skolan igen.
Allt känns välbekant fast nytt ändå, det är konstigt.
Jag har i princip inte pluggat något alls under resan, det gick liksom inte.
Vi gjorde så sjukt myckethela tiden att de stunder vi väl fick lediga var vi tvugna att ta det lugnt bara för att kunna smälta allt vi var med om.
Det blev verkligen mycket att smälta.

Jag vaknade ett tag innan 7 imorse och låg sedan och mornade mig en stund.
Va gött med lite sovmorgon för en gångs skulle ;)

Åh, jag har massa att ta igen.
Måste fortsätta.

Men först vill jag köra första påminnelsen för helgen stroa händelse:
På lördag är det Duke's Place igen!
Jag har redan övertalat några, men ja vill ha med så många som möjligt :)
Jag tror att ni har en aning om det, men det är alltså prova-på-kväll i Lindy Hop.
På Möllan - Mölndals Hus - börjar 18.00 och kostar 80 spänn.
Kurs i 2 timmar, sen fridans fram till 12 om man orkar.
Sjukt värt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej gumman! Trevligt att ha dig tillbaka :) Jag ser fram emot många långa inlägg om resan, det låter verkligen helt fantastiskt.

Jag antar att det känns rätt overkligt för dig? iaf om jag ska gå på egna erfarenheter. Förstod först för några dagar sedan att jag verkligen bor i Australien.

När jag kommer hem ska jag följa med dig till Lindy Hop. Jag lovar =)

2008-02-19 @ 11:33:49
URL: http://njorun.blogg.se
Postat av: Johan

Jävlar vad sugen jag blev på att hänga med till Duke's och dansa!!! Så jävla ball!
Eller vänta. Nej, just det, jag är inte alls sugen, det är ju inte alls kul. förlåt...

2008-02-19 @ 12:26:44
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: Nisse

kan man åka dit å bara titta? :P

2008-02-19 @ 12:44:00
Postat av: Amanda

Hanna: Ja, sjukt overkligt. Hade jag inte bilderna hade jag knappt trott att det var på riktigt. Och ja, jag lovar långa inlägg :)

Johan: Du är dum!

Nisse: Självklart :) Peter, Edvard och Spencer är redan bokade!

2008-02-19 @ 17:28:46
URL: http://flickanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0