Ännu en helg

Fast en ganska ovanlig helg ändå.
Dels träffa ja massa folk ja inte träffat på flera veckor och så fick ja berätta en massa om resan och så träffade jag en massa trevligt fölk.

Låt oss börja med fredagen:

Jag, Edvard, Alex och Robin gick på bio och såg Morgan Pålsson - Världsreporter.
Ja måste säga att ja blev rätt besviken.
Jag älskar verkligen HippHipp och hade vart den första att överse med några brister, men detta gick inte att blunda för.
Det blev några asgarv, men annars var den inte så bra.
Mycket förutsägbar och rätt trög.
Men men.
Sen gick vi (givetvis) till Flygarns där vi träffade nästan hela ganget :)
Det blev (givetvis) en hel del posande:

image422

image423

image424

Sen ringde vänner till Edvard och vi drog iväg till nått biljardställe.
Det var rätt längesen ja spela biljard.
Jag brukade va rätt bra.
Jag var inte bra den kvällen... :)

Vi var där ett tag och de va rätt najs.
Jag var sjukt trött eftersom jag fortfarande vakna tidigt på morgonen och va van att lägga mig tidigt.
Dessutom va ja nog lite full.
Bad combo.

När klockan var alldeles för mycket kom någon med den briljanta idén att dra till Sticky.
Ja va väl inte aspigg vid det laget, men fan, de e klart man inte bangar :)
Ja ångrade mig heller inte sen. Det blev riktigt ball på Sticky.
För det första blev ja förvånad att alla kom in.
De brukar va stenhårda, men de va inga problem.
De va ju visserligen rätt dött, men de gjorde väl inte oss något :)

En av Sabbes bloggvänner och några av hans kompisar var på besök från skåne och efter en stund på Stickan följde vi med hem till dem.

image425

Andreas, jag, Mikael och Adam

Det blev en riktigt sen kväll med Guitar Hero-fighter småpojkar emellan :)

image426

Efter alldeles för lite sömn blev det ännu mer Guitar Hero till frukost.

image427

Simon äter frulle

image428

Alltid med en pose i bakfickan ;)

Sen kom jag på att jag nog hade lite bråttom, tog en spårvagn iväg, missade tåget, fick vänta aslänge (typ en halvtimme), stressade hem, duschade för länge och fick asbråttom, packade ihop allt jag kunde komma påa tt jag behövde och satte mig på tåget tillbaka till Götet igen.

Nu var det dags för Duke's :)
Tyvärr blev de strul så Spenis, Alex och Robin följde inte med, men jag hade i alla fall Edvard, Peter och Agnes med mig.
Vi va på Duke's ett tag och de va så klart ball som alltid :)

Efter att ha käkat lite pizza stack vi sen till Chalmers och Beach Party.
Kunde det ha kommit vid ett bättre tillfälle för mig? Eeeh... NEJ!
Haha, jag va ju fan inte blekast! :D

Galningarna som arrangerade festen hade dragit in 3 ton sand och en massa värmeaggregat och typ alla på festen gick runt i badkläder och götta sig.
Träffade några ja kände och fick träffa massa av Peters nördvänner.
Det var en kul fest :)

Tyvärr har jag inga bilder från lördagen, jag orkade inte springa runt med den där, så jag hoppas att ni har överseende :)

Det hoppas jag även ni har med att det inte blev något Tanzaniainlägg igår och ej heller idag.
Jag orkar helt enkelt inte.
Kom hem vid 7 och välkomnades med tacos.
Nu har jag paltkoma och är sjukligt trött.
Mycket intensiv helg vill jag lova.

Auf wiedersehn.

Kommentarer
Postat av: Johan

Vafan, du måste ha mer bilder för att man ska kunna ta sig igenom dina mastodontinlägg. Bättring!

2008-02-24 @ 23:01:04
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: Amanda

Förlåt...

2008-02-25 @ 08:41:18
URL: http://flickanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0