1000-tals saker

Ja, tänk vad mycket saker man hinner tänka på på en dag.
Det är lite galet faktiskt...

Idag tränade jag för första gången på drygt en månad.
Dels så har ja ju varit bortrest och innan dess va ja så förkyld och käkade antibiotika så då tog ja de lugnt.
Ja va rädd att ja skulle ha blivit helt brödis och inte palla nånting nu, men det gick faktiskt riktigt bra! :)
Det kändes svinbra att va tillbaka igen.

Jag och mamma gjorde svingod mat ikväll.
Vi hade tacofärs över från igår som vi slängde tomatpuré, chilisås, bönor, majs och diverse kryddor på.
Sen strimlade och fräste vi tortillabröden som va över och gjorde vitlöksbarkis i ugnen.
Galet gott!!!
Hade jag kunnat skulle ja inte ha slutat äta än.

Vi fick uppskov på labbrapporten till på torsdag.
Jag har skrivit drygt halva.
Det är segt som fan och jobbigt att behöva infoga massa konstiga tecken hela tiden.
Vi ska ha prov nästa vecka också.
Jag ligger så fett efter att det gör fysiskt ont.

Har lagt upp massa Tanzania-bilder på facebook nu.
Många av dem hamnar säkert här också, men kika gärna på dem.
De är najs.


Kommentarer
Postat av: Hanna

I will always be your honey-bunny Amanda :)

2008-02-26 @ 00:06:57
URL: http://njorun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0