Vart tar bajset vägen?

Idag skulle jag gå på toa på jobbet. När jag ska dit kommer en av mina kollegor ut därifrån och väl inne på toaletten upptäcker jag att där luktar luftrenare. Tanken slår mig "Tänk om hon har bajsat...?"
Nästan lika snabbt som jag tänker det kommer jag på mig själv.
Vad fan gör det mig för skillnad?
Varför tänker jag så? Varför vill jag veta det?
Om jag nu skulle hitta tecken på att hon hade bajsat, vad skulle jag göra med den informationen då? Titta på henne i smyg, fnissa och tänka "Jag vet allt vad du har gjort"
Skulle jag berätta det för de andra på jobbet? "Gissa vad Monica gjorde på toaletten! Jo, det är sant! Hon bajsade!"

Hon kanske bara använde parfymen för att den luktar gott och även om hon inte gjorde det, om hon faktiskt bajsade så var väl det bara bra. Själv tycker jag det är asgött att bajsa och det är väl fint att hon får ha det lite gött på jobbet ibland.
Ja, ibland är vi människor bra jävla skeva...

Som du märker är bloggandet tillbaka på topp igen - Blondinbella my ass! Nu är det under myntinkastet-humor som gäller...

Kommentarer
Postat av: Lina

Ibland lyckas du verkligen med dina inlägg, Amanda... Gratulerar! ;-)

2008-08-14 @ 22:41:11
URL: http://linamusique.blogg.se/
Postat av: h-f

Ja. Vafan, Blondinbella.. har inte ens läst den bloggen, och jag känenr inte heller att jag behöver det.. Förlåt förresten att jag inte svarat på ditt sms.. Jag har slut pengar på mobilen och jobbade natten igår.. jobbar natt idag och imorgon också för den delen. Men nästa vecka hittar jag gärna på nått (:

2008-08-16 @ 15:44:24
URL: http://ishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0