Sommarland

Idag var Lina, Sebbe, Edvard, Sune, Thomas och jag på Skara Sommarland :)
Det var riktigt kul! Vädret höll upp hela dagen även om man kunde önskat sig mer sol än vad som blev.
Vi åkte en massa karuseller på förmiddagen. Eller massa och massa, de som fanns, i princip. Jag spöade alla på go-cart. Sen käkade i tacobuffé på världens luffigaste ställe. Det var dyrt och ändå ingick inte dricka, köttfärsen var utspädd med gojs och var kall, maten smakade så där, det fanns knappt sittplatser, personalen var konstig, inredningen föll ihop, det var skräpigt och låg typ 5 döda getingar i vårt fönster och det var allmänt dåligt helt enkelt. Usch.
På eftermiddagen var vi bland vattenattraktionerna. Jag lyckades åka kneeboard på andra försöket, känner mig lite stolt över det :)
Det fanns flera härliga rutchkanor och pooler och vi sprang omkring och lekte där ett bra tag. Med vi menar jag Sebbe, Edvard, Lina och jag. Thomas och Sune frös... ;)

Nu är jag hemma igen men bara tillfälligt, snart ska jag iväg till Partille för förfest hos Edvard och sen blir det Locus. Var svinlängesen jag var på den klubben, men den är grym och det ska bli jätteroligt!

Imorgon måste jag nog packa för Cypernresan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0