Partyprinsessa/arbetsnarkoman

Jag känner mig lite som det just nu. De senaste veckorna är det nämligen i princip det enda jag gjort.
Och då menar jag verkligen uteslutande.
Men det känns gött.
Helgerna är galet intensiva och jag har knappt sovit något alls. På jobbet gick jag som en zombie idag, men det var ändå nästan inget att göra så...

I fredags skulle jag träffa Cissi och hamnade på fest hos Peter. Tidig kväll blev sen natt när jag smart nog tänkte att jag faktiskt bara behöver gå upp 20 min tidigare för att åka till jobbet därifrån. Jag hade nog dock fått mer sömn om jag inte hade festat hela natten... Alltid bra att vara efterklok.

Igår efter jobbet drog jag in till härliga gamla Flygarns för att fira Hannas nya jobb!
Vi blev ett härligt gäng och många av oss drog även vidare till Gretas senare. Längesen jag hade en sån kväll nu, det var toppen!

Har bara en veckas jobb kvar nu. Sen ska jag sluta skriva så jävla meningslösa grejer. Eller i alla fall försöka... Skäms över den senaste tidens bajs här på bloggen. Förlåt.
Efter den här veckan har jag ingen aning om vad som ska hända med mig.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hade också sjukt kul gumman. lätt bästa kvällen, någonsin typ. Du är så jävla bra att festa med för det är inget knussel eller snedvridna skyldigheter.



För övrigt, ja jag vet att han kan vara snygg ;) helst live då.

2008-08-10 @ 21:18:19
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0