Oslonews

Igår ringde de angående intervjun i Oslo.
De ville ha dit mig på intervju på fredag. Jag var tvungen att säga nej, för jag ska jobba på fredag. Då frågade hon om nästa vecka. Då var jag tvungen att säga nej för då är jag på Cypern. Men veckan efter det, sa jag, då funkar det jättebra. 
"Okay... Vi ringer dig i den veckan då..."
Då tänkte jag att loppet för kört, men sa att det fick de gärna göra. Då svarar hon:
"Ja, alltså om du fortfarande är intresserad ringer vi dig den veckan"
Det lät ju faktiskt bättre. Så jag sa att det fick de väldigt gärna göra och hon tackade för sig.
Jag hoppas verkligen de ringer.

Igår firade jag min lille Ed. Han fyllde ju gammal i måndags. 
Vi passade även på att planera intför flytten. Vad vi behöver köpa, när vi ska åka och sånna små detaljer...
Lite av vad vi kom fram till är i alla fall att vi ska dra dit ungefär den 7 september, alltså om 2½ vecka. Vi tar in på vandrarhem och försöker få tag i lägenhet. Ed ska även söka massa lägenheter medan jag är borta, har han lovat. 
Vi ska även åka till Ullared och köpa bra-att-ha-grejer dagen efter ja kommer hem från Cypern. Jag ska va brun. Han ska få skämmas.

Det där va en liten statusrapport i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0