Lite tradigt

Idag skulle jag jobba heldag. Visade sig dock att min brukare skulle åka hem en sväng idag, så han åkte vid 13.
Jag kunde egentligen åkt hem då, men jag vill ha mina timmar så jag stannade. Hade ingenting att göra, så jag städade ur alla köksskåp. Tradigt.
Trodde han skulle komma hem så att jag fick lägga honom men när klockan började närma sig slutet på arbetsdagen vid 20.30 ringde jag och fick veta att han skulle komma vid 21.
Jahopp. Det var dryga 7 timmar välspenderade...

Imorgon är det halvdag och sen har jag veckans enda lediga dag på fredag. Mums mums

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hell yeah! Oslooooo!! Jag kan knappt tro det.

Det här ska vi fira med cowboys.

när slutar du på lördag?

2008-08-07 @ 19:46:59
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0