Ledig

Igår hade jag min första lugna hemmakväll på över två veckor. Eller... egentligen var den inte helt lugn, för vi hade två nattgäster. Pappan i den Scweiziska familjen och hans barnbarn. Hon skulle till Landvetter tidigt imorse så de sov över här för de e närmre. 
Barnbarnet, Dani, är helt underbar. Sån otroligt söt, trevlig, väluppfostrad, artig och rolig tjej. Och hon är bara 10!
Det är ovanligt att jag tycker om barn i den åldern, men hon var verkligen helmysig.

Idag ska jag träna! Det måste bara göras, har inte haft tid på jättelänge nu och jag är sugen.
Sen får jag väl se om det blir något mer spännande idag eller om det bara blir till att vara hemma. Ska ju jobba imorgon så det blir inte fest ikväll i alla fall. Men imorgon dock, då vill jag ha med er!
Hanna, Sebbe, Jörgen och eventuellt en Gutta har hittills anmält intresse, vad händer med er andra?
Varför inte starta kvällen med en gammal goding - öhl på Flygarns? Vårt älskade ölhak... Vart alldeles för länge sen nu.

Kommentarer
Postat av: Lina

Nja, ledig och ledig... Jag började jobba klockan fyra, det var därför jag var online. Idag är det bröllop i Grebbestad, är lite nervös faktiskt... :S Ha en grym kväll så hörs vi =) Pusspuss

2008-08-09 @ 11:07:35
URL: http://linamusique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0