Jag ska nog förlova mig...

...sa hon med trots i rösten. Hon stålsatte sig lite. För hon visste vad jag skulle säga. Att jag inte enbart skulle bli glad utan också ifrågasätta, granska och vara kritisk. 
Jag är det inte för att jag vill vara elak. Eller för att jag är avundsjuk. Eller för att jag tycker att hon är för ung. 
Jag älskar henne, jag önskar henne allt gott och hon är gammal nog att fatta sina egna beslut. 
Men hon är en av mina äldsta vänner och jag vill inte att hon ska fara illa och göra något hon kommer få ångra. 

Jag ska inte gå in på detaljer, jag har större respekt än så för hennes privatliv, men jag hoppas att hon vet att jag bara oroar mig och kritiserar av kärlek.
Och jag kan tänka mig en deal. 
Jag kan vara glad för din skull om du lovar att jag får vara brudtärna och fixa din möhippa, capish?


Dessutom fick min älskling Hanna jobb i Oslo idag! GRATTIS!!!
Detta ska firas på lördag, någon som vill vara med?
Sen ska vi bara fixa ett jobb åt mig också...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Weeiiiiii jag fick jooooobb. hihi. wow. häftigt när du säger det så. Och ja, det är klart vi löser det med festen. Gick ju rätt fint förra gången :)



Angående jobbet så kan du alltid satsa på pimp-karriären. Du har ju onekligen en talang där.

2008-08-07 @ 20:07:43
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Seb

När det gäller fest vill jag alltid vara med!

2008-08-07 @ 21:26:48
URL: http://rinvall.blogg.se/
Postat av: Lina

Jaha, ska Hanna också flytta med till Oslo? :-) Hm, angående förlovningen, är det hon som jag tror att det är..?

2008-08-07 @ 22:39:43
URL: http://linamusique.blogg.se/
Postat av: h-f

men fröken, vi behöver inga kalas. du vet var jag bor, det är bara att komma förbi, vet du väl ? Jag skulle tycka att det var väldigt trevligt(:

2008-08-07 @ 22:52:01
URL: http://ishav.blogg.se/
Postat av: h-f

haha. så du bara fiskar efter bekräftelse ? Vilket litet kryp du är ! (; fast vem gör inte det ? (; men jag menar det verkligen, så du vet. Åh ! Alla som har hund borde ha det. Jag skulle bli glad om jag fick låna lite Cesar stuff nångång om det går för sig ^^

2008-08-08 @ 09:33:25
URL: http://ishav.blogg.se/
Postat av: Lina

Mm, då trodde jag alltså rätt... Jaja, vi får väl se hur det blir... Vad gör du på din enda lediga dag idag då? Snart åker vi..! Puss

2008-08-08 @ 11:23:39
URL: http://linamusique.blogg.se/
Postat av: T

älskade panda

Jag älskar dig väldigt mycket med, och en stor del av det beror på att jag vet att du är ärlig mot mig. Oroa dig inte. Sedan är det klart att det spelar stor roll vad du tycker också. :) Jag far inte illa, har det otroligt bra snarare. Varit en del jobbiga saker senaste dagarna, men L har bara inneburit gott.



Möhippan? Absolut! Du får slå dig ihop med svägerskorna. Tärna? den fighten får du ta med Anna Söderlundh. Lycka till. :D



Som sagt: jag älskar dig. Du är värdefull.

Puss

2008-09-04 @ 16:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0