Helg

Så har man haft sin lediga dag då. 
Orkade mig faktiskt ut igår efter 3 monsterdagar, och det fick jag inte ångra. 
Hem till Jonte och massa goa gubbs va där





Till och med Lina faktiskt!
Längesen jag såg henne höja vinglaset så gladeligen :)


Blev dessvärre inte så mycket mer kort på kvällen, men det var görkul och gött att va på sån fest igen. För länge sen förra gången. Alla dumjävlar som ska va ute och resa och sånt... ;)

Idag blev det lek med Petis. 
Vi åkte till Allum och provade fula saker



Han försöker va tuff...



Men rätt så snart dyker sanningen upp



Jag var givetvis lika het som jag är alltid. (Det där är glasögonen jag fick av Ed och Peter när de kom hem från luffen. Jääääligt heta! Synd bara att man får huvudvärk av dem...)



Så hittade vi snygga mössor också. Peter köpte min. Jag ska fundera lite till.



Haha, så söt han är, den lille bohemen

Kommentarer
Postat av: EvE

de där buxerna är helt enkelt för jefla snygga. langa hit på momangen, I say!

2008-08-04 @ 02:42:11
Postat av: Amanda

Ja visst är de! Jag funderar på att droga honom och sno dem...

2008-08-04 @ 21:32:36
URL: http://flickanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0