Bortgjord

Haha!
Nu ringde de från Oslo igen! Jag fattade ingenting för jag hade inte fått veta av någon mer att de skulle ringa, och jag har sökt si sådär 100 jobb de senaste dagarna så jag hade ingen aning om vad det var för jobba han pratade om, men jag sa att jag absolut var intresserad. Han sa att jag skulle höra av mig när jag skulle vara i Oslo så att jag kunde komma på intervju. Gött!
Jag fick be honom att skriva ett mail och skyllde på dålig mottagning. Jag tror inte riktigt han trodde mig och han skrattade lite åt mig, men förhoppningsvis tyckte han att det var roligt och inte dåligt.
Jobbigt nog pratade han svårare norska än den förra som ringde... Men det här ska nog gå bra! Peppar peppar...

Två intervjuer and counting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0