Bästa sommaren

Detta måste nog officiellt vara den bästa sommaren någonsin!
Jag har haft en sån jävla bra sommar att det inte är klokt. Har träffat så mycket folk, gjort så mycket saker, skrattat så jävla mycket... Helt otroligt.
Tack till alla er som vart med och skapat den med mig!

I fredags hade jag tjejkväll. Det blev Lina, Hanna, Sofia, jag och en box Med Sex And The City. Konstigt nog var där också en Gustav... Vart fan kom han ifrån och varför blev han kvar?
Hade ruggigt mysigt i alla fall, det är väl det som är viktigast.
Fick dessutom hjälp att fräsha upp mit CV som jag dag skickat ut till massa ställen. Bland annat en erotikbutik. Fatta vad grymt att få jobb på ett sånt ställe! :D

I lördags var det dags för den (ö)kända scoutkräftskivan. Jag har hört mycket om den men fick i år uppleva den på nära håll för första gången. 
Vi var ungefär 20 st som åkte ut till Jonas familjs sommarstuga a.k.a. det ultimata kräftskivestället.
Bastu, badtunna, båthus, brygga, sovloft... Vad skulle man möjligtvis kunna begära mer?
Vi kom dit på eftermiddagen och slappade i solen lite innan det var dags för 5-kamp. Mitt lag kom sist... Fast jag var den enda som gjorde två strikes i minibowlingen... Damn...
På kvällen dukade vi fram långbord nere i båthuset och snart var ätarfesten igång. Så jäääävla mycket kräftor och så jäääävla mycket räkor och herre gud vad länge man kan äta och vad mycket man kan sjunga och skratta ihop. När vi började bli mätta hoppade vi i badtunnan. Vi satt där och jäste ett tag. Eller... de andra jäste, jag lekte med 4-åriga Pontus och hade vattenkrig. 
Efter badtunna kom simma i sjön, basta, supa, badtunna, supa, basta, bada osv osv
Galet kul.
Morgonen efter var jag glad att vara vid liv. Eller snarare att Ulf fortfarande var det. Jag var jävligt nära på att döda honom för hans totala brist på förmåga att andas genom nästan. Jag har aldrig hört någon snarka så innan!
Vi fick frukost á la Jonas med bacon, ägg och vita bönor och medan andra inte hade tagit sig upp än begav jag mig hemmåt eftersom jag skulle jobba eftermiddagen. 

Vad mer kan jag säga?
Jag är så nöjd...

Kommentarer
Postat av: Hanna

och gissa vem som har sms-trakasserat mig hela dagen? :S

2008-08-18 @ 22:21:34
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Nisse

Dude, har börjat uppdatera bloggen nu igen, så de e bara i titta in!

2008-08-20 @ 02:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0