Utvecklingen

Ringde till studera.nu idag jag snackade med dem.
Jag klarade tyvärr inte av att få fram så mycket. Blev nog rätt blockad av att vara så ledsen skulle jag tro.
Som tur var ringde mamma sen igen och fick då prata med en handläggare som efter att ha lyssnat ett tag sa att vi borde skriva ett mail till en nämnd som skulle kolla på det och avgöra om det skulle göras något åt eller inte.
Så nu har mamma, pappa och jag suttit i typ en halvtimme och komponerat ett mail som vi hoppas ska hjälpa.

Kan ju inte säga att jag känner mig hoppfull.
Satsar min energi på att fokusera på Oslo nu istället.
Kollade på lite lägenheter och läste in mig lite på CSN's regler om studiemedel för studier utomlands.

Oslo är väl inte så pjåkigt?

Detta gör ju däremot att jag är hyffsat otaggad på att skriva fysikprov imorgon...
Men men...
Får jag tänka positivt.
Jag kanske inte kommer in i Oslo heller.
Då får jag ju söka nästa år.
Då var ju inte den här terminen totalt jävla bortkastad.
Då är bara hela nästa år det...

Kommentarer
Postat av: Arna

hörrö tjejen, jag kommer och daskar till dig i ansiktet om du inte hittar lite hopp snart! oslo är dessutom nära och norrmän är balla. hittade precis en tågbiljett för 251 kr! det är ju som att åka ner till Lina :)

2008-04-24 @ 02:12:18
URL: http://arnas.blogg.se
Postat av: Emily

Men har du något bekräftningsmail från din ansökan då? Har du det så kan dom ju inte annat än släppa in dig. Har du extra tur så tycker dom lite synd om dig och sätter dig först i kön ;) det tror jag

2008-04-24 @ 14:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0