Skit också

Jag blev ju av med min tröja på Gretas igår!
Hängde in den i garderoben och fick inte tillbaka den när jag skulle hämta.
Bad dem hämta den, men de hitta den inte.
"Du kan lämna ditt telefonnummer"
Sa en jänta som jobbade där och lämnade fram en lapp med beskrivningen "Svart tröja"
Åh, vad bra, tänkte jag och skrev dit en lite bättre beskrivning samt telefonnummer.
Den lär jag ju aldrig se igen.
Var väl inte min favorit, men ändå en fullt fungerande tröja...

Haft danslektion idag.
Så kul!
Hade jag haft lite mer tid, bott lite närmre och haft lite mer pengar hade jag fan aldrig gjort annat än dansar.
Det är så jävla underbart!

Kommentarer
Postat av: cecilia

min svarta kofta försvann också där.
´jag svärt, dom snor dem.

2008-04-08 @ 00:08:47
URL: http://heyholetsgo.blogg.se
Postat av: h-f

oooh. var dansar du ?

2008-04-08 @ 09:56:42
URL: http://ishav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0