Rugby, öl, irländare och gay

De 4 orden beskriver nog min lördagskväll ganska väl.
Blev sen iväg eftersom jag skulle ge hundarna mat, så jag hann bara se typ de sista 10 min av Alex rugbymatch, men hans lag vann så vi blev glada :)
Det blev att åka till deras klubblokal/bar och ta det lugnt med ett par öl ett tag.
Irländare kan dricka öl.
Fast det var ovanligt många som drack cider faktiskt!

Fick även chansen att dissa en av dem!
Rätt nöjd med mig själv :P
Efter en liten stunds samtal sa han:
"Before I came here everyone told me that the girls in Sweden are superhot and..."
"And then you came here and thought, Hell no!"
"Well... I was gonna give you a compliment, but now you said that so now I won't."
"Good, now you can save it for someone else!"
Så gick jag därifrån och han tittade frågande efter mig och fick ur sig typ: "Eeehoouw...?"
Man får vara glad åt det lilla :)

Sen stack jag, Jonte och Alex in till stan och mötte Tobbe med gäng. Det blev en stund på Flygarns och sedan vidare till min favoritplats på jorden - Gretas!

Som alltid var det gött på Gretas, men jag var förvånansvärt trött denna afton, så jag drog mig hemmåt redan vid 2-tiden... Kanske inte så redan egentligen, tycker jag, men mina galna vänner hade minsann inga planer på att sluta när jag gick :P

Idag börjar min andra medelavancerad-kurs i Lindyn, fan vad jag har längtat! :D


Kommentarer
Postat av: Johan

Jag har svårt att se hur du dissade irländaren. Känns mer som att du hjälpte honom förolämpa dig själv. Snyggt.

2008-04-06 @ 18:21:49
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag skulle nog ändå kalla det diss i och med att jag dissade hans uppenbara försök till komplimang :)

2008-04-06 @ 21:33:59
URL: http://flickanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0