Panik

Jävlar vad illa det kunde ha gått!
Jag gick just in på studera.nu för att dubbelkolla min ansökan till veterinärutbildningen (det kan väl inte finnas någon i min ålder som missat att idag är sista anmälningsdagen till högskolor?)
Till min stora förvåning och förtvivlan upptäcker jag att där inte finns någon ansökan registrerad på mig!
Hur fan gick det till?!?!
Jag minns verkligen att jag har anmält mig och allt sånt, så jag har verkligen ingen aning om hur det försvunnit.
Jag vet dock att jag hade gråtit blod om det visat sig att min ansökan försvunnit.
Hade fan aldrig förlåtit mig själv.
När jag kommer hem måste jag leta reda på uppgifter och dubbelkolla min anmälan till Oslo universitet också, de ska fan inte få blåsa mig på detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0