Matt

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga...
Jag vill aldrig bli gympalärare i alla fall.
Sista gympalektionen idag var med en 6:e-klass från helvetet.
3 tjejer ballade ur totalt, började slåss, skrika och bråka och stack sedan från lektionen.
När lektionen var slut märktes det att de hade blivit arga.
De hade pajjat saker i omklädningsrummet, kastat runt sina klasskamraters grejer och haft vattenkrig i omklädningsrummen.
Så nu har jag i uppdrag av deras ordinarie lärare att ringa föräldrar.
Fan va ball.

På eftermiddagen hade jag dock jobb på en annan skola.
Mycket trevligare.
Kändes bra att avsluta arbetsdagen på ett bra sätt, men jag kan inte beskriva hur trött jag är nu.

Idag är Walle med i Metro!
Blev intervjuad om sin utbildning.
Artikeln finns här, för den nyfikne.
Grattis, Walle.

Kommentarer
Postat av: emma

HEJ! Jag träffade dig i personalrummet idag ju! Kul. Skulle aldrig i mitt liv jobba som gympalärare, förstår dig precis. Ha det gött.

2008-04-09 @ 18:43:12
URL: http://frokenemmas.blogg.se
Postat av: Jasmine

Hur har din dag varit? :)
Ha det bra :)

2008-04-09 @ 18:45:11
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Johan

Man skriver ett långt jävla inlägg om hur ens dag varit, och så får man frågan "hur har din dag varit?" i andra kommentaren. Inget ont om dig Jassan, du är säkert jättebra på att... sy...

2008-04-09 @ 22:11:16
URL: http://schooner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0