Konstigt

Jag har sovit så dåligt det senaste. Vet inte vad det är.
Jag vaknar massa gånger under morgonen vilket resulterar i lätt sömn däremellan vilket resulterar i jävligt skumma drömmar.

Igår natt drömde jag till exempel att jag var på Peace&Love men fick splitter från en explosion i ögonen och mamma och pappa tvingade mig att åka hem. Jag blev svinförbannad och grät och tänkte att nu hade det värsta tänkbara hänt, ingen veterinärutbildning och Peace&Love förstört på en och samma vecka!

Imorse drömde jag en drös knepiga grejer.
Bland annat att jag hade en piercing på armbågen jag glömt bort. Jag tyckte mycket om den, faktiskt.
Sen fick jag också en tarmsköljning av en snygg kille - mycket förnedrande - eftersom jag blev sjuk på Budapestresan.

I lördags morse låg jag halvvaken och var genomsvett och ville flytta på mig för att bli kallare, men det kunde jag inte. Då skulle jag sprängas. Så jag fick ligga där och svettas i typ 20 min innan jag vaknade till tillräckligt för att inse att det nog inte var så stor fara trots allt.

Provet gick jättebra! :D
Fick precis på gränsen MVG och varför ska man ha mer än så egentligen?
Jag är helnöjd!

Hade ett hysteriskt härligt meddelande på telefonsvararen imorse också. Det var från allas våran favoritskotte - Stewart. Han va på konsert igår och det lär ha gått ganska vilt till...

Nu ska jag snart iväg till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0