JOBB!!!

Jag har fått jobb! :D
Helt galet skönt måste jag säga.
Var där och tittade och pratade idag och efter ett tag frågade hon mig typ när jag ville börja :)
Ska gå brevid några gånger nu, sen är jag on call.
Sen till sommaren verkar det som att det kommer bli flera vik lediga under sommaren så jag har typ garanterat så mycket jobb jag vill då.
Så härligt att ha det fixat.
Verkade vara ett riktigt trevligt ställe också.
Det här blir nog toppen :)

Mindre toppen är att jag måste ha fått jävligt stor föv det senaste eller nått.
Rev hål i ett par av mina favoritbyxor idag :(
Men men... Mamma kan nog laga.
Min mamma kan nästan allt.

Ja, just det!
Umbilical Brothers kommer till Göteborg!!!
Den 26/5 uppträder de på Lorentzbergsteatern och jag ska absolut se dem!
Vem ska med?


Nästa inlägg ska nog handla om arvssynden.
Sug på den du!

Kommentarer
Postat av: Johan

Alla ska väl med på Umbies? Det är ju typ obligatoriskt...

2008-04-18 @ 06:21:48
URL: http://schooner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0