Jobb och slit

Hade mitt första bredvidgångspass på nya jobbet igår.
13 timmar uppmärksamt lyssnande och korvstoppande av information.
Det var riktigt kul faktiskt!
Så härligt att man kände att man jobbade i grupp, jämfört med innan då man jobbat själv ganska mycket.
Utmattad och förnekande kom jag hem vid 9 och hann knappt in genom dörren förrän jag var ute igen.
Träffade Edvard, Ossian, Gutta och Sebastian på centralen och vi knatade till Rockbaren där det visade sig att nästan hela vår umgängeskrets råkade vara :)
Grymt gött med härligt folk, men läskigt varmt, kvavt och högljutt så det blev många vändor ner och ut för att överleva.
Glömde att fota under kvällen, men knäppte ett par bilder precis innan vi gick = den mest charmerande tiden för alla och envar ;)

image565

Sabrina - flull. Cissi - medvetslös/luktar på hundbajs. Viktor - suddig.

image566

Sebbe - helgo. Gutta - tänker äta någon.

image567

På väg hem blev det lite smyghoppning i rikemansträdgård



Sist men inte minst måste jag säga att...

image568

...jag vet inga som uppskattar vårsolen så mycket som mina vovvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0