Gossar

Fick kollat Oslo-ansökan också och det såg bra ut.
Phweew.

Igår åkte jag in till Götet och träffade två av mina absoluta favoritpojkar - Edvard och Alex.
Vi traskade runt i stan en stund och Edvard gnällde över att han frös. Han hade ju ingen jacka med sig så han fick inga direkta sympatier från oss.
Efter ett tag smög vi in på Café Alladin, satte oss med ett par vattenpipor och mös. (Myste?)
Alex hade sovit ungefär 4 timmar de senaste två dygnen och Edvard och jag var väl inte heller i vårt esse, men det blev ändå en trevlig kväll. Alltid finns det något att prata om med dem :)

Kvällens mest oväntade kommentar stog, som vanligt, Edvard för:
"Amanda! Vad pratar du för dialekt egentligen? Är det stockholmska?"
Haha! Vilken förolämpning! Det gör jag inte alls det!

På väg hem igen ringde Jonte.
"Hej. Vill du titta på film med mig på torsdag?"
"Ja, gärna"
"Bra. Nu ska jag diska."
Det var längesen jag fick ett sånt kort och koncist samtal.
Kändes bra.

Idag är det lektion till typ halv 5.
Sen ska jag sitta kvar på handledningen och plugga till 7.
Har så dålig koll på skiten...
Prov nästa torsdag.
Asch.

Kommentarer
Postat av: The Hanna

Amanda! Min gud! Det fungerade! Jag körde på som fan med massor av antiseptisk tvål eller vad det nu heter. Tillsammans med en stor portion envishet och tålamod så gick den in! JA! :D

Och det gjorde knappt ont.

Jag kom dessutom på att jag älskar mitt hål.

(och så tycker jag det är kul att man lätt misstolkar denna kommentaren :))

2008-04-15 @ 14:40:25
URL: http://njorun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0