Årets första vårhelg

Mmm... Vilken nostaglitripp den här helgen blev :)

I fredags åkte jag hem till Sebbe och det blev en kväll av den gamla skolan; musik, öl, popcorn, pizza och härligt sällskap.
Till och med Viktor var ju där! Han är ju till slut hemma efter massa månader i Österrike.
Jag drog hem ganska tidigt trots allt, för jag var trött och ville ladda lite extra inför lördagen som innehöll...

...ett släktkalas, bland annat.
Ja, en kusin har fyllt år så han bjöd på lite fika.
Ruggigt trevligt blev det faktiskt, fick träffa kusinbarnen och massa andra trevliga människor :)

Sen var det snabbt hem för att snart sticka iväg mott Cissi och årets första grillkväll.
Blev massa mer folk än jag väntat och väldigt trevligt!

Kameran lyckades vara med en del också:

image548

Mycket mat

image549

Cis aka grillmaster

image550

Arna aka Vår Isländska Muslim

image551

Nilsner och Dopas

image552

Mumma

image553

Dissen

image554

Sen kom Anton med uniformen. Tack för det.

image555

Han försökte lära ut hur man gör honnör

image556

Vissa tog uppgiften på dödligt allvar

image558

Cis e gammal i gamet och vet hur an partar

image559

Sen drog jag vidare och träffade dessa glada gossar!

image560

Blev Rockbaren för oss

image561

Hm

image562

Snyggaste jävla bilden någonsin!
Hene övertalade jag förövrigt om att pierca sig i tutten :)
Eller nja... Hon övertalade sig själv ganska bra faktiskt...

Det blev en härlig och lång kväll.
Träffade på en trevlig kille på väg hem också
"Du är snygg, bara så du vet det. För du är vit."
Jävla människor det finns...

Och så här bra mådde Peter idag:

image563

"Asså om nån kom och frågade mig typ; Hej vill du ha en resa till Kina eller nått hade jag bara sagt; Nej tack, jag är nöjd. Jag vill helst bara ligga här i fosterställning..."

:)

Kommentarer
Postat av: h-f

haha (; ja, det var ju jävligt roligt sagt faktiskt ^^

2008-04-21 @ 09:11:07
URL: http://ishav.blogg.se
Postat av: cecilia

hahahahaha tack för bilderna amanda, du gjorde min dag.
gillar den på nils med antons mösstjohej på, han ser fan tysk ut

2008-04-21 @ 12:03:00
URL: http://heyholetsgo.blogg.se
Postat av: Arna

hahaha snygg bild änna. hade glömt bort den muslimbilden =D

2008-04-21 @ 14:24:07
URL: http://arnas.blogg.se
Postat av: Nisse

vadå tysk? haha

2008-04-21 @ 15:54:37
Postat av: cecilia

oj. ahahahahaha

2008-04-21 @ 17:32:12
URL: http://heyholetsgo.blogg.se
Postat av: cecilia

ah, nils the german?

2008-04-24 @ 12:07:09
URL: http://heyholetsgo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0