Varför?

Ja, varför ska man hitta på något vettigt, när det finns så här roliga saker att fylla i!

Återigen, taget från Sabrina och Cissis blogg, som numera heter metrobloggen.se/hotchick

Flickor, jag stjäl allt av er... Förlåt...
Det är bara för att ni är så jäkla coola ;)


 1. Berätta om första fyllan
Ja var nog 15. Hade en puckopojkvän som tyckte de "asgott" med hans "asgoa" häxor. Jag hade ju aldrig druckit innan och visste väl knappt vad en häxa var, men kör i vind tänkte jag, och det gjorde jag...
Jag kunde inte drick pepsi utan att må illa över ett år efter den kvällen.
Puckopojkvännen glömde också att berätta att man inte skulle somna när man va full som ett as, så dagen efter spydde jag en del. Dessutom fick jag halsfluss ovanpå det. Härlig kombo som jag starkt rekommenderar. Not...

2. Berätta om första kyssen.
Haha, var och hälsade på en kompis en dag i hennes skola i femman. På kvällen skulle jag hon och två av hennes tjejkompisar sova över hos henne och då ville vi ha fest. Men vi fick inte ha den på kvällen, så vi hade den på förmiddagen istället! HAHA!
Det är nog enda gången jag haft "fest" innan tolv. (Festivaler borträknat - där finns ingen tid)
Så vi bjöd dit två killar från deras klass, men den ene killen ville bara komma om den andre gjorde det och den andre ville bara komma om jag blev ihop med honom, så jag var ju så illa tvungen. (Slampa redan då...)
Och sen gick det som det gick, som man brukar säga...
Det var inte heller bara den första kyssen, det var fanimej den slemmigaste också, jävlar vilken virvelvindteknik den pysen hade! Minns den med skräck än idag...

3. Vem är ditt snyggaste hångel?

Jag har bara hånglat med dula människor. Haha, nej men det kan man väl inte berätta? Tänk om nån blir sårad... Tänk om nån blir smickrad... Det vill man ju inte!

4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
Yngsta är väl 90:a och äldsta.... De vette fan... Har jag hånglat med någon äldre än 87:a? Äh, ja vet inte...

5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
ja

6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
Jaa du... Jag tycker om mina ögon så länge jag inte ler (mitt ena öga blir stört ycket mindre än det andra då och jag ser überknepig ut)

7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
En detalj? Oj... Ögonen då.

8. Favoritsexsoundtrack.
Det är nog faktiskt Linkin Park feat. Jay Z, jävligt bra dunk i dom låtarna... :P
 
9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
Take 5, tror ja. Älskade dom så liven...

10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
Manlig: Adam Brody är ju fan inget dåligt alternativ. (Seth Cohen i OC, stupid!) Han ser ut att va bra på att kyssas.
Kvinnlig: Amanda Byrnes (eller nått sånt) hon är snygg och jävligt rolig :P

11. Har du ljugit för att få någon i säng?
Näe... vad skulle de vara? "Jag är shemale, vill du se min snopp?"

12. Har du strippat för någon?
Nej, det har jag aldrig gjort :P Har blivit tjatad på om det, men nej...

13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
Haha, jepp en gång. Jag skulle va "programledare" för min skolas melodifestival och gjorde Charlotte Perelli (hter hon verkligen så? skumt namn...) så jag stoppade en bh med all skit ja kunde hitta! För egen bruk har jag nog inte gjort det... Borde kanske gjort det, men återigen, nej...

14. Har du snattat?
Yepp, jag var med i en klubb när jag var liten och för att få va med i den va man tvungen att snatta, så jag tog typ en liten godis eller nått. Fick asdåligt samvete, men kände mig åtminstonde just för tillfället tuff som fan! Haha!

15. Har du moonat?
Självklart! Mooning är min största fritidssysselsättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0