Varför?

Helvetes jävla magont...
Varför blir det så varje jävla månad.
(Gissa vad det är...)
Det pajar ju för fan hela dagen, ibland fler.
Och just idag, när Tove ska komma och jag har danskurs ikväll.
Fan också.
Det är i alla fall inte så illa som det var förut.
Jag spyr inte längre.
Men de e fan illa nog nu med.
Jag har ju prövat ALLT!
Tusen tabletter, värmekuddar, promenader, elplattor i magen, nålar i huvudet, inget funkar ju!
Det är ju det här jag ska ha min barnmorskemamma till!
Obegränsat med kondomer som dyker upp på det där magiska stället i vår byrå (hon tror verkligen att jag använder dem) och hjälp med sånt här.
Nån måste tycka illa om mig där uppe....

Kommentarer
Postat av: Lina

Stackare... Det gör så jävla ont, och man tycker så sjukt mycket synd om sig själv (jag gör det iaf... :P) Vi ses snart igen :-) Pusspuss

2007-09-02 @ 23:24:58
Postat av: Edvard

Mens.. det är något jag inte heller uppskattar. fast inte när jag själv har det för det har aldrig drabbat mig =P
du vet vad du borde göra med din kondom skål? Du borde
ta med en pojke in på rummet och hoppa lite när dina föräldrar sover. sedan ska du tömma den och se hur mamma reagerar ^^ :P

2007-09-04 @ 00:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0