Sköna beats och osköna gubbar

Kom nyss hem från dansen.
Phweew... Svettigt blev det!
Åkte hem till Anton och träffa honom o Dojjan, så stack vi iväg och spelade en halv runda frisbeegolf.
Det känns nästan nostalgiskt att spela frisbeegolf nu, för det är så mycket förra sommaren över det.
Förra sommaren levde vi nästan i Skatås, Anton, David, Thomas och jag.
Vi spelade nog fler dagar i veckan än inte.
Den här sommaren har inte alls blivit likadan.
Dels så var Anton borta massa först, och det var festivaler och jag vet inte vad och dels så har vi alla, utom Thomas, jobbat en massa. Så det har knappt blivit något alls.
Men men...
Sen bar det av till dansen och de va lite småsegt, vi gör inte så utmanande grejer direkt, men det går i alla fall bra mycket snabbare frammåt än tidigare kurser.
Men när vi hade paus passade Erik och jag på att fridansa lite och satan i gatan va gött det var att släppa loss en stund!
Erik är så himla duktig och fantasifull också, så det kändes riktigt bra.
Det är kul att ha börjat dansa igen.
Jag är en rätt estetisk människa och jag blir frustrerad om jag inte får utlopp för det ibland.
Jag går och irriterar mig över att jag aldrig sjunger nu för tiden, till exempel.
Det gör att jag går och lallar och nynnar hela tiden istället och sätter på hög musik och skrålar till den.
Jag borde skaffa ett smartare utlopp för det, men det blir nog inte så...
Ja får inte gå på kulturskolan längre, för jag är för gammal.
Jag har inte sjungit i band på länge och är ärligt talat lite för dålig för att göra det.
Jag hade ju kören i många år, men det var inte kul.
Alla var så annorlunda mot mig.
Eller snarare, jag var så annorlunda.
Och det var inte okay, så då hade jag ingen att prata med... Lite trist.

Men men, nu ska man väl göra något lite vettigt en stund också, kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0