Oj, vad jag bloggar idag...

Jag är så seriöst dålig på smink.
Det är verkligen helt otroligt.
Jag är så ointresserad av att lära mig sånt, men jag vill ju ändå kunna se okay när jag ska ut en kväll.
Jag vet inte vad som är foundation och vad som är typ "underkräm"
Jag vet inte vad som är eyeliner oh vad som är ögonpenna
Jag fattar inte vad man har ögonfransböjaren till, jag har aldrig sett någon skillnad med hjälp av den, den gör bara ont!
Jag fattar inte vad man ska med puder till, det syns ju inte ändå
Mascara är det enda jag förstår mig på. Man har det på ögonfransarna. Punkt.


Detta var typ alla sminktermer jag kunde.
Jaja, ska ut ikväll och har gjort ett litet försök i alla fall.
Hoppas inte folk skrattar åt mig.
Blåtiror och rosa läppstift är väl alltid inne?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0