Oh, happy day

Ja, det har varit en riktigt trevlig dag idag.
Har läst ut en mycket bra bok och ska snart börja på nästa i serien.
Såg en riktigt bra film.
Dansade.
Träffade Caroline efter dansen och vi gick och tittade på Ljus I Alingsås tillsammans.
Det var jättemysigt och jätteblött.
Men jag tror att regnet också framhävde vissa saker och tillförde vissa häftiga effekter som en del av verken inte skulle få vid annat väderlag.

Fast jag blev lite rädd idag på dansen.
Det är en riktigt skum gubbe som visat lite läskigt intresse för mig.
Jag vet heller inte riktigt vad jag ska göra åt saker, för jag är en väldigt artig människa när det gäller sådana ytliga bekantskaper och jag klarar inte riktigt av att avvisa människor som egentligen inte gjort något ont, bara något läskigt.
Dessutom är jag ju tvungen att ha någon form av närkontakt med människan eftersom att vi dansar en pardans ihop.
Eller... Jag vet inte riktigt vad det är han gör, för det är inte dans, men vi går ju en danskurs i alla fall.
Ja, vi får väl se. Har jag tur får jag inget mer att rapportera på ämnet.
Fast Anton och Erik skulle väl bli överförtjusta, förståss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0