Nöjd

Måste bara börja med att påpeka att det INTE är jag som skriver så skrikiga rubriker, dom blir med stoa bokstäver hur man än beter sig.

Ja, idag är jag nöjd.
Jobbade 8.10-13-20 alltså en asschysst arbetstid!
Åkte sedan in till Alingsås centrum (ja, det finns faktiskt, det är bara lätt att missa) och stack in på Lindex där jag visste att ett par grymt heta byxor fanns. Agnes hade nämligen ett par på sig i helgen :)
Dom var supersnygga och jag blev avis och fråga om hon skulle bli putt om ja köpte likadana, men nej, nej sa hon och gött som fan, sa jag.
När jag väl var där och hade hittat ett par som satt som gjutna ändå från tårna till skrevet, passade jag på att kolla runt lite. Då gjorde jag årets impulsköp!
Jag tycker om lite udda kläder och så, så egentligen är det inte så konstigt att jag köper kläder jag själv tycker är lite konstiga, men den här gången var det annorlunda...
Det var ett plagg som inte har någon egentlig vän alls i resten av min garderob, men den var ju så snygg!
En skottskrutig jacka för bara 170 spänn!
Jag var bara tvungen...
Den var från barnavdelningen, men jag är van att handla där, så de va inte så konstigt :)
Anyway, nu måste jag hitta på några nya kombinationer för att kunna ha på mig mitt senaste förvärv.

Det blir ju spännande...

Kommentarer
Postat av: Lina

Och vad sa din mamma om detta underbara impulsköp? ;)

2007-09-17 @ 19:43:52
URL: http://www.linamusique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0