När inget händer

När inget händer tappar man räkningen på dagarna.

Jag rensade en hel jävla massa svamp. Tror det var igår.
Jag och pappa plockade dem för någon dag sedan.
Vi såg också två snokar under den promenaden. Dom är vackra.
Jag tror det blev typ 2 liter hackad svamp till slut.
För dig som inte riktigt har koll på hur mycket det är - det är jävligt mycket.
Men vi har redan hela källarfrysen full med svamp, så det är väl egentligen en piss i havet.

Jag följde med mamma till kören idag.
Hade inte tänkt göra det egentligen, men fick ett infall i sista stund och hon blev jätteglad att jag hände på.
Det blev tydligen resten av kören också, för alla typ kastade sig över mig och jag fick skriva på medlemslistor och ta massa noter och prata med alla.
Jag vet inte ens om jag kommer gå dit igen.

Men men...

Det var jättekul att sjunga i alla fall. Jag saknar det så mycket!
Jag önskar att någon skulle komma fram till mig och säga:
"Hej, jag och några vänner har ett jazz/pop/rockband utan sångare, intersserad?"
Jag tror verkligen att jag skulle kunna göra det bra.

So You Think You Can Dance-finalen slutade precis och nu låter dom jävlarna oss vänta i en hel vecka på att få reda på vem som har vunnit. Det är faktiskt spännande.
Jag hoppas på Neil. Inte bara för att han är sjukigt snygg och charmig, utan också för att han är stört begåvad och fantastisk på att dansa.

Nu borde jag sova.
Hoppas verkligen jag får jobb imorgon!
Jag är trött på att bara va här hemma. Det är lite gött, men det är lite utmattande också.
Om jag blir lite sysselsatt kanske jag kan lura förkylningen också.
Jag mesade ur idag igen. Jag vek mig och tog en treo. Huvudvärken blev för mycket för mig.
Har också tagit en rinexin och en noskapin nu på kvällen. Antisvullnad och antihost. Skönt. Sova bättre.

Ska bowla med Arnie imorgon, jättekul!
Vill du vara med är det bara att säga till.
Vi tar emot din ansökan, överlägger och återkommer med svar :)



Haha, visst hatar man när folk gör sånna här inlägg!
Långa, och med massa variationer med fetstil, kursivt och understruket. Irriterande som fan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0