Mumma

Haft ett par händelsefulla dygn.
Lekte frisebee i skogen med pojkarna, hade filmkväll hos Erik, men blev för trött och åkte hem innan filmen va slut.

Gick upp dagen efter och blev uppringd för ett fritidsjobb. Trevligt, tänkte jag och stack iväg.
Ett gäng söta barn att hålla koll på och jag behövde egentligen bara prata med dem, titta på film och spela spel. Trevligt.
Kom hem en snabbis, hjälpte mamma att handla, åkte in till Göteborg och träffade grabbarna igen. Åkte till Sticky för att kolla på ett Åsaband jag inte kommer ihåg namnet på. Det var inte för att de var ointressanta, utan för att namnet va så jävla långt. Varför gör dom så?
Efter konserten blev det Delirium - första gången för mig. Det var ett skittrevligt ställe, men det var synd att jag redan var rätt så mätt på öl och dessutom fick tag i en ganska äcklig en. Är kräsen när det gäller öl och tycker bäst om ljusa, mustiga saker - aldrig söta!
Stack hem till Edvard där festen fortsatte med utnyttjande av hans enorma spritförråd han samlat på sig under resan. (Edvard getvard.blogg.se och vänner har varit iväg på tågluff genom Europa)
Fick smaka smarriga drinkar och shottar och hade så trevligt så :)
Mycket trevlig kväll.

Vaknade bakis som ett as, varm och äcklig.
Frukosten blev asseriös med massa ostar, stekt ägg och fancy stuff, men på grund av min bakishet njöt jag inte s mycket av den som jag borde. Fick även tag i ett sjukt läskigt te - illrosa vätska med vitt gegg i.
Edvard skulle på kräftskiva, så jag stack hem till Anton. Vi segade ett tag, sen blev de pizza och promenad från Munkebäcksmotet till Partille. Anton, Erik och jag. Mösigt.
Invigning av Partille Kulturum, jävligt konstigt grej men fick höra lite trevlig musik i alla fall.
Lina är i stan, så alla skuttade hem till Sebbe (som vanligt) och tittade på Superhjältarna.
Trött som fan och fortfarande bakis åkte jag hem tidigt och nu sitter jag här och överstimulerar min hjärna med film och bloggande samtidigt.

Mumma

Jag vet att mina inlägg ofta är irriterande långa, men ordbajsning ligger i min natur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0