Morrn'

Ja, så var man vaken igen då.
Mamma kom in och väckte mig genom att försöka rädda mina två övervattnade blommor.
Låt skiten dö så att jag slipper ta hand om dem, tänker jag, men hon kämpar på.
Läste en intervju med Magnus Betnér till frukost, fan vad han är wierd.
Stört rolig och även allmänt störd.
Jag gillar honom. Han är nog en sån man antingen älskar eller hatar.
Jag är ju då defenitivt på älskar-sidan.
Vad tycker du om honom?

Mamma skrattade och sa att om jag hade morrhår skulle jag se ut som ett lejon med min morgonfrisyr.
Jag morrade lite och sen var hon nöjd.
Men det är nog sant, den e fan inte att leka med. Lite wild and crazy, som vi brukar säga.

Ikväll ska jag se Robert Broberg på Storan. Det ska bli jättekul.
Tove, mamma o pappa ska med.
Efteråt kanske det blir utgång?
Någon som är sugen?
Annars får väl jag och Tove bege oss till det McDonalds där hon jobbar och få lite gratismat eller nått sånt.

Ha en trevlig dag!

Haha, lameass avslutning

Kommentarer
Postat av: cecilia

magnus betnér och jag skall gifta oss en dag. det kan jag lova dig. och med det menar jag att jag älskar honom, men endå hatar honom. hatkärlek är den största har jag hört! <3 ;)

2007-09-29 @ 14:06:55
URL: http://metrobloggen.se/hotchick

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0