Mmm...

Haft kraftig träninsvärk i solar plexus-området hela dagen efter mage-rygg-passet igår.
Ont i huvudet av annan anledning.
Men men, inget lite gammalt hederligt knark inte kunde råda på :)

Inget jobb idag, så en mycket slapp dag.
Sofia, pojkvän och hund var här på kvällen.
Var trevligt att sitta och skratta åt idol-idioter tillsammans med andra och inte känna sig så mobbad för att man gör det ensam med en påse fett.

Spännande nya samtal gör mig lycklig.
Vackra människor is the shit. Inside and out.

Om det inte blir något jobb imorgon ska jag ta mig till gymmet och köra lite på löpbandet.
Har aldrig använt ett sånt innan i måndags, det var ju riktigt roligt!

Men vad händer till elgen egentligen?
Vardagen är inte mer spännande än man gör den och jag har inte gjort så mycket idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0