Mmm...

Jag har värsta skafferiet på mitt rum!
Detta är ett resultat av att jag är en otroligt lat tvångssnacksare.
Nej, nu ljög jag... Det är inte tvångsmässigt.
Det är högst frivilligt, jag kan bara inte låta bli! :)
När jag är hemma spenderar jag den allra mesta tiden på mitt rum, det har nästan allt!
Jag har min dator, min tv, mina böcker, telefon, mobil och stereo.
Det enda som saknas (förutom andra människor) är ju faktiskt mat!
Så det smyger jag upp med lite då och då.
En chipspåse här, ett kakpaket där, kanske lite dricka någon gång ibland.
Sen kommer den riktigt lata delen in.
När jag snacksar tröttnar jag ganska fort på det jag äter (som jag har skrivit förut, jag tröttnar fort på allt...) och därmed slutar det ofta med ett halvt paket med något. Detta betyder att det logiska att göra är att springa ner med det igen och lägga tillbaka det på sin rätta plats, eller hur?
Nej, nej. Helt FEL!
Man lämnar det på rummet, så har man det till senare. Då slipper man ju hämta! Det finns redan där!

Sjukt praktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0