Min fredag i bilder

Ja, jag lovade ju att jag skulle lägga upp lite bilder på vad jag hade för mig i fredags.
Var så god.


image44

Det här är Gutta. Gutta har på sig en mössa jag hittade på spårvagnen. Charmerande, eller hur?

image45

Edvard hade förat lite

image46

Det finns inte så mycket att göra på spårvagnen...

image47

Vi har antagligen fått löss och herpes och hiv allihop... Och mjältbrand...

image48

Lite kul (?) på hållplatsen. Shit, vad Edvard ser ond ut!

image49

Ja... Ungefär så här kul var det hela kvällen... Skitskoj... Verkligen ball...

image50

Så vi stack igen!

image51

Dagen efter, Edvard är nyvaken. Haha, han kommer troligen slå mig när han ser att jag har tagit med den här :D
Jag tycker i alla fall att den är underbar.

Just det, jag har köpt ny mobil också!
En Sony Ericsson S500i. Stört het.

Nu ska ja kolla på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0