Haha

Ja, jag tyckte det var mycket förut...
Nu har jag 25 unika och nästan 1600 sidvisningar.
Känns stört onödigt men men...
Vad ska man gör, liksom? :)

Kom precis hem från jobbet. Varit på samma fritids som igår.
Det är så himla kul att lyssna på barns samtal och resonemang.
Skrattade gott flera gånger under dagen, men jag kommer inte på något speciellt exempel just nu.

Fan vad kallt det är idag!

Gårdagen blev riktigt trevlig.
Träffa Cissi, Sabrina och Johan på bussen och vi åkte till Sticky för att sedan glida förbi hela den kilometerlånga kön och få komma in gratis. Gött som FAN!
Pengarna hade inte svidit så mycket, men de va sjukt skönt att slippa kön.
Det blev riktigt många som hände på och det var kul att träffa folk man inte ser så ofta.
Jag fick massor med öl och cider spillt över mig, men det är väl vad man får vänta sig när det är så trångt.
Det märktes att det var löningsvecka, skulle man kunna säga :)

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Tack för att du följde med sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0