God morgon

Aah... Kom just ut ur en härligt uppfriskande dusch.
Ska dansa ikväll, så jag kommer säkert behöva duscha igen, men what the heck.
Erik kom in på kursen! :D
Så nu ska ja få dansa med honom också.
Jävligt roligt.
Han hade inte sökt eftersom han ska in i lumpen i slutet av oktober, men ja tjatade på honom tills han anmälde sig och nu är han med.

Det har ringt stört mycket om jobb dom senaste dagarna.
En del om förskole- och fritidsjobb, en del om personlig assistentjobb.
Mycket trevligt att det blir lite jobb, men en del sa jag faktiskt nej till, av ren lathet.
Eller av ren bakishet.
Jag fick 3 erbjudanden om olika pass igår, men tackade nej till dem alla.
Var lite väl sleten och bakis sen fredagskvällen.
Men nu ska ja i alla fall jobba natt imorgon, så de e gött.


image19


Fan vad jag längtar tillbaka

Kommentarer
Postat av: Cissipissi

jag med :((

2007-09-10 @ 16:55:22
URL: http://metrobloggen.se/hotchick

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0