Genialt

Sitter här och filisoferar lite...
Är egentligen övertrött och borde redan ligga och snusa i min säng som ser ovanligt läskande ut.
Men så kom jag och tänka på en låttext av en av mina stora förebilder, Jonas Gardell.
Jag har varit rätt nere det senaste.
Genomgår just nu ganska mycket förändringar i livet på olika sätt och då är det väl lätt att det blir så, antar jag.
Jag tänkte i alla fall på den här låten och den fick i alla fall mig på lite bättre humör.


Förlåt dig själv
För allt du skäms över
För allt du är stolt över.
För allt du vill dölja
För allt du vill visa upp.
För allt som inte blev som det skulle.
För allt du är.
För allt du vill vara.
Förlåt dig själv.

Det är så enkelt skrivet. Det är så självklart.
Det är så omöjligt. Det är så viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0