Gårdagen

Gårdagen blev riktigt trevlig :)
Först träffade jag Arna och Anton och vi åkte till bowlinghallen.
Jag har aldrig varit i Partilles bowlinghall innan, men förutom våldtäktstoan var det helt okay.
Fast jag tycker det är lite elakt med alkoholtillstånd... Man spelar ju inte direkt säkrare efter ett as!
Efteråt stack vi givetvis till Lexby's pizzeria - billiga pizzor, men fundera inte över innehållet.
Eller som man säger in engelska - don't ask, don't tell.
Vi stack hem till Sebbe för att äta dem och där fanns även Thomas och Olof, trevligt trevligt.
"Kollade" på Idol = man hörde inget för alla tjöta.
Synd att Kristoffer inte var lika bra som han brukar.
Har ni förresten hört att han är från Alingsås? Oh, yeah.
Efter det blev det massa mer prat i väntan på Myggan - jävligt roligt program.
Vi kände oss också jäääävligt coola när vi satt där i Partille och programmet givetvis handlade om Partille :D
Magnus kom också inrullande efter ett tag, aningen förfriskad, och det är ju alltid roligt.
Han lurade i Anton (fast Anton får faktiskt skylla sig själv...) en sexa badjo (=kinesisk bajssprit) och sen sprang Anton hem.
Till slut satt bara jag, Sebbe och Arna kvar och vi snacka massa fram till mitt sista tåg - 00.24 - gick.
Mucho trevligto!

Och ikväll är det Sticky. Klart du ska med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0