Gamla goda tiden

Igår blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men den blev härlig.
De planer jag hade petat lite på föll ihop i och med att folk inte orkade eller inte hade pengar, men så är det väl ibland. Förlåt om någon tog illa upp av mitt förra meddelande, jag blev bara ite irriterad :)
Lina var här och det var underbart.
Det behövs liksom inte så mycket, jag behöver bara träffa henne för att bli glad och lugn.
Och det är så otvingat, jag kan släppa på allt och bara vara.
Underbart.
Sen blev det, som så många gånger förr, en pling till Sebbe.
Jag pratade egentligen längre med hans farsa än med honom, hans farsa är fan grymmast, men det som behövdes blev sagt.
"Hej, jag kommer nu."
Så åkte jag till Sebbe. Ja ringde lite annat folk också, men de flesta va upptagna.
Thomas kom efter en stund också.
Men det var så trevligt.
Det var längesen jag träffade dem på det sättet och jag insåg att jag hade saknat det.
Det hela blev ännu bättre av att Magnus, Sebbes farsa, sa:
"Kul att se dig här igen, Amanda. Det var längesen nu."
Och för att komma från honom är det ett jävla bra utlåtande, haha ;)

Any way.
Inga planer för idag.
Får se vart dagen bär mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0