Eftermiddag/Kväll

Kom nyss hem från jobbet.
Skulle egentligen jobbat 10 timmar, men fick sluta en timme tidigare så att ja skulle slippa stänga själv.
De va lite hemskt, när ja kom dit fick ja reda på att jag själv skulle ta hand om ett gäng på 8 killar på 6 år!
Det är ju inte den enklaste åldern...
Men men, jag tog mig igenom dagen i alla fall
Och det var väl okay.
Inte så där lustigt så att man hoppar, studsar och slår sig själv på knäna direkt.

Hade ett väldigt trevligt samtal med en annan pojke, dock.
Han var inte i min grupp, han gick i sexan.
Vi satt på var sin gunga och på något sätt nämndes det att han skulle fylla år snart
-Jaha, vad fyller du då?
-12!
-Men då har du ju bara ett år kvar tills du blir tonåring.
-Jag vet!!!
-Ser du mycket fram emot det?
-JA!
-Men, du vet, det är inte bara roligt att va tonåring
-Vadå då?
-Nej, men det händer en massa saker.
-Ja, jag vet. Puberteten och så. Man ändras. Och sen väntar flickorna! Haha
-Haha, japp så är det
-Min sexualitet vaknar till liv, kan man säga
-*paff* Eh, ja det kan man faktiskt.
Smart unge!

Lite senare snackade vi om musik och vi sjöng lite tillsammans.
Då frågade han om jag inte borde söka till idol, så jag berättade historien om att jag redan provat det....
-Jag ska söka till idol
-Ja, men då får du allt vänta några år
-Mm... Jag vet... Jag hoppas bara inte att målbrottet kommer och förstör min vackra röst.

Så jävla skön unge!
Sen sprang han iväg för att åka hem och då ropa han saker som
Lycka till med framtiden! och Vi kanske ses en dag!

Ja, jag blev nog lite förälskad i den där pojken...


Om ett par timmar ska jag iväg.
Edvard och jag ska på bio igen. Den här gången ska JAG välja film!
Mohahahaha!
Nej, det blir nog något roligt den här gången istället för kissapåsigavspänningfilmen han valde.
Vi får väl se hur det går.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0